Min vän <3

Huvudvärken är för tillfället borta. Den ligger och lurar dock känner jag. Hoppas på att den håller sig borta för resten av kvällen.
Min prins gick för en stund sedan, han har träningsmatch nu i fotboll så jag har kvällen för mig själv. Så jag ska träffa min andra älskling, Anne, tänkte jag nu :) En skön promenad kan jag behöva känner jag. Tur att vi bor så nära varandra <3 Sen blir det nog bara soffan och tv och en väntan på att Erik kommer hem!

Hoppas ni alla får en trevlig och mysig kväll. Imorgon bär flyttlasset för mina föräldrar. Ska hjälpa till. Jag hänger med på ett litet hörn också :) Har fortfarande ena foten hemma hos dom och den ena hos Erik. :)

Näe, nu ska jag gå o krama om min bästis!

Yours truly
EMJL


Mitt 18årsfirande i somras! Här hade vi dansat på riktigt bra på dansgolvet. Du är underbar min vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0