"Inte enklare än så" av Kajsa Ingemarsson





2011-01-18
Precis börjat med boken, första lässtunden och jag har läst ca 80 sidor
utan problem. Ingermarsson tar en med sig i en helt vanlig vardag som
alla kan känna igen sig i, även om man har upplevt det eller inte.

Färdigläst 2011-01-21
En emotionellt jobbig, men, obeskrivligt bra bok! Storyn är så igenkännande att det gör ont när man väl lägger ifrån sig den.. Börjar tänka & associera med sitt egna förhållande & inser hur bra man har det & att kärleken alltid finns där. Otroligt läsvärd bok och jag hade extremt svårt att släppa den.

I efterhand
Såhär i efterhand när det gått en tid sedan jag läst ut den så tänker jag fortfarande på den, den dyker upp när jag som minst anar det och jag skulle inte ha några som helst problem med att läsa den igen. Kajsa Ingermarsson är genial!



/EMJL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0