Fredagen som gått

Dagen har varit riktigt mysig! Det blev dock ingen långpromenad, det började duggregna och blåsa otrevligt precis när jag och Sofia kommit fram till Anna. Så vi struntade i promenaden och gav oss på den varma chokladen, nybakta sockerkakan och mackor i vardagsrummet istället framför herrarnas stafett. Det blev minst lika mysigt. Vi satt där under filtar och bara mös med Akilles sovandes bredvid oss.
Vi hackade upp lite frukter efter också så då blev det te med fruktsallad och lite yoghurt med flingor. Så jag har haft en jättemysig dag och ska nu börja göra iordning för en myskväll med min andra halva som förtillfället är o tränar. :)

Blir nog inget mer bloggande idag, men skriver imorgon. Morgondagen börjar med en sovmorgon, mysig frukost och sedan tvätt inför resan och packning. På kvällen ska vi hem till mina föräldrar o äta middag! Kommer bli supermys det med!

På söndag åker vi :D

Hoppas ni alla får en jättemysig och härlig helg så hörs vi snart igen!

Yours truly
EMJL





Ha en trevlig fredag allihopa! Tack för att ni kikar in! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0