Bara vanligt vatten




Grym bok som sveper en iväg i humor och livet hos en lagom bitter författarinna.
Det som man aldrig trodde skulle ske, skedde..

29/12-2010
Kan inte sluta läsa den och tänker på den när jag inte kan gluffsa i den!
En bok jag sätter mig ner med i soffan, filt över benen, mysig belysning och hoppas på att tiden stannar så jag bara kan fortsätta läsa, läsa o läsa..

Utläst - 4/1-2011
Otrolig bok! Tänker på den efter jag läst klart den & tänker på saker utifrån bokens karaktärer. Vill inte att den ska vara slut. Ingemarsson har verkligen lyckats med bokens huvudkaraktär Stella och allt runtomkring!

Efterhand
Detta är helt klart min favoritbok utav Kajsa. Har rekommenderat den till många utav mina vänner och nu rekommenderar jag den till er. Läs den! Den är otroligt underhållande bokOmöjlig bok att lägga ifrån sig.  och man har aldrig tråkigt när man läser den.

Yours truly
EMJL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0