4/3-2011


Kamera: Sony Alpha NEX-3

Godermorgon allihopa där ute! Idag är det fredag till, antar jag, allas förtjusning :) Detta betyder att det bara om några timmar är helg och mys-time. Denna fredag ska jag träffa mannen på bilden, Akilles, och hans mysiga matte Anna, som är min pojkväns äldsta syster och förhoppningsvis Sofia, som är den äldre (men ändå ung) systern :). Vi kommer ta promenader och äta lunch och bara umgås och mysa. Ser jag verkligen fram emot!
Hoppas att ni alla stannar här och besöker min blogg, kommer göra mitt bästa för o uppdatera så gott som det bara går :) Såå, vad ska ni göra i helgen allihopa? Har ni någonting speciellt som ni verkligen ser fram emot? Chipspåsen i knäet ikväll? Morgonpromenaden i det fina vädret imorgon och söndag? Tell me! :)

Yours truly
EMJL

p.s Vet ni vad? På söndag åker jag till Åre! :D d.s


Kommentarer
Postat av: Mams

åk till Åre du!! jag e hemma och packar vidare...

kramis din mams!!

2011-03-04 @ 09:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0