Måndag 8 november

Helgen har varit jätte mysig och skön. Förutom att jag är sjuk och att jag lyckats få Erik sjuk också, men det är ju bara pettitesser... eller? Både jag och Erik hade feber igår, vilket är väldigt ovanligt för min del. Vi var inte särskilt pigga. Jag fick dock ta mig i kragen då min farmor har fyllt 80 år och vi skulle fira henne med massa vänner och bekanta. Så jag tog mig en dusch och gjorde mig redo för att åka iväg. Det gick bra, hade dock feber när jag satt där och åt, men jag klarade mig! Mycket duktigt av mig.

När jag kom tillbaka till prinsen så hade han köpt en massa gottigott till mig!


Behöver jag ens nämna att han är världens bästa?



För er som ville veta så såg jag ut såhär igår på "festen" för farmor :)

Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0