tidig morgon och badmintontittande

Nu har jag varit vaken sedan 10 i 6. Vilket suger. Men det finns inget att göra åt det. Gick upp vid typ halv 7 och fixade naglarna lite och sedan duschade jag, gjorde mig i ordning, ätit och nu sitter jag här. Ska nämligen iväg för att vara linjedomare på SM U22, som förövrigt min bror är med i. Hoppas jag kan titta på hans matchen även fast jag är linjedomare. Kanske slipper sitta när han spelar! wiho, det skulle vara guld.
Fredrik och Anne kommer också för att titta! Dagen blir bara bättre och bättre.
Ikväll så kommer Anne hit till mig och så ska vi mysa och locka håret oså, Mys. Imorgon bär det ju av till stan, men vad som händer vet jag inte. Hihi, spännande.

Nu ska jag.. upp och borsta tänderna, fixa mig det sista och sen bär det av mot badmintonhallen.

Hoppas alla får en mysig lördag, för det kommer garanterat jag att få.

Heejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0