Surpriise <3

Tänk hur ens humör bara kan sjunka på några hundradelar. Jag som var på så bra humör. Men tack vare en viss person så är jag glad igen och tanken på att jag får fika och mysa med min Anne i morgon gör det bättre! Får träffa Johanna också och prata igen om allt som hänt under lovet osv också! Det blir nog en bra dag i morgon.

I hope.

Nu ska jag vara glad för min Anne ringde förut idag och sa att jag är upptagen hela söndagen och jag ska vara finklädd :D hihi, undrar vad hon har i kikarn! Jag vet iallafall att det kommer bli någonting som jag inte glömmer på ett braa taag, jag får ju vara med Gunsan liksom!

Nu ska jag.. gå och.. göra nått.. eller nått..

Kommentarer
Postat av: Anne

hihi ^^ lilla busiga jag är i farten :P <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-15 @ 11:27:51
Postat av: Jennie

hejhej!

hur är allt med dej?

söt blogg!

kram

2010-03-15 @ 14:18:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0