Stinsen <3

Såå, mitt förra inlägg var mitt 100:de inlägg. wiho..

aja.
Dagen igår var helt fantastisk. Var i Stinsen med familjen. Otroligt mysigt. Älskar min familj, vi har det så himla mysigt tillsammans, ingenting slår det.
Det blev en hel del shopping och kom hem med ett par underbara skapelser.
Lägger kanske upp någon bild senare. Om jag orkar :).

Idag så blir det till att fixa mitt rum, blir lite små ändringar, Det kommer jag nog lägga upp bilder på.
Hmm, bara jag uppe för tillfället. Inte speciellt konstigt då mina nätter nu för tiden består av att vakna var 20:e minut. Jag älskar det. Med lite sarkasm inblandat så kan det inte bli så mycket bättre!

Hmm. Igår var jag glad, och det är jag fortfarande. Så nu blir det till att göra kaffe och bjuda familjen på en mysig lördagsfrukost.

Glada Emma :).

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0