Söndag, tidig morgon

(God) morgon!

Vaknade vid 8 (egentligen 7 eftersom det är sommartid nu, wiihoo) på grund av min rygg, jag har så ont så jag kan inte ens ligga ner i sängen, så fort jag rör mig så hugger det till i slutet av ryggen. Vettetusan vad jag har gjort men smärtan är outhärdlig. Så fort jag ska gå eller resa mig eller vad som så gör det så j'vla ont rent utsagt. Har ju haft problem med min rygg i 3 år snart men det har inte märkts av på jätte länge, men nu helt plötsligt. Inte Okej!
 
Sitter nu här helt ensammen med ett glas oboy och pluggade lite förut, men jag är helt slut i huvudet och kan inte koncentrera mig. Vill att mamma och pappa ska gå upp så jag får lite sällskap. Hade tänkt att gå ut med hunden men eftersom att jag knappt kan resa mig från stolen utan att jag tror att jag ska ramla ihop så skippar jag det, tyvärr. Det är skönt att gå så här på morgonen. Jäkla skit.

Men, även fast jag har skit ont i ryggen så måste jag göra någonting idag, jag vill inte sitta hemma och ruttna så jag ska höra av mig till Anne och kolla om hon vill träffas i t.centrum, måste köpa en grej och när jag ändå är där så kan jag byta ett par mjukisbyxor till mamma. Efter det så hoppas jag på att vi ska åka och titta på när min bror spelar fotbollsmatch. Hoppas på att Fredrik är där då också så vi kan prata om en behandling (han är utbildad massör). Jag kan seriöst inte gå så här längre. Smärtan är verkligen outhärdlig. Menmen, nu ska jag inte tjata mer om det. Det finns nog roligare att "prata" om.

Jag och mamma var ju i Stinsen igår och det var jätte mysigt! Det blev en del shoppande också, jag slänger in en bild på allt senare. Det var verkligen jätte skönt att bara vara med mamma eftersom hon vet exakt hur jag mår och hon hjälper mig så fort jag mår dåligt. Igår så fick jag t.ex. blodsockerfall och ångestattack på samma gång, ytterst roligt. Usch vad hemskt det var. Jag darrade och kunde inte andas ordentligt. Men det blev lite bättre sen när jag hade fått i mig vatten och en kanelbulle. Gott varé. Vi var där i hela 6 timmar! När vi åkte dit så var vi inte jätte taggade faktiskt, det tog lite tid att hitta parkeringsplats och båda var lite trötta och så, men när vi hade gått runt ett tag och varit inne på Bikbok så taggade båda till, då jäklar! Haha, efter det så fanns det inga stopp! Eller jo det gjorde det ju såklart, men det var jätte skönt att bara gå omkring och titta lite. Jag behövde det verkligen.

Nu ska jag dricka min oboy och sitta och fundera på vad jag ska göra tills de andra vaknar. Hmmm..
Några ideér?

Puss&Kram  ♥

gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0