sjuk Emma

Nu har jag  varit sjuk heela veckan. Eller jag var ju i skolan i måndags och gjorde min lektion, sedan i tisdags så gick jag till historian men kände redan på morgonen att jag inte mådde bra, men gick iallfall dit och mådde skit rättutsagt och gick sedan hem efter den lektionen. Och nu mår jag värre än vad jag gjorde då, och jag mår värre än vad jag gjort under veckan. Känns inge vidare måste jag säga.
Jag skulle egentligen gått till engelskan idag då det är en viktig lektion med debatt, men jag klarar det inte. Mår så jäkla bajs helt enkelt. Nu ska jag upp och försöka duscha och hoppas på att jag känner mig lite piggare och fräschare efter det. Sedan blir det en kopp thé och lägga mig i soffan och kolla Disneyfilmer.

byebye.

men min älskling Anne och hennes bror fyller ju 20 idag, så jag har nått att vara glad över :). ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0