Shopping och huvudvärk

Ytterligare en dag avklarad i skolan. Helt okej dag, jag och Louise satt och pratade i typ 1 timme. Väldigt mysigt. Blev en lunch med tjejerna på Daisys också, mums. En helt vanlig dag, fast ändå inte på något sätt, det var ganska lugnt på lektionerna, förutom sista, svenskan. Blä. Hade ont i huvudet under den lektionen också, inte skönt. Avskyr denna huvudvärk som alltid dyker upp och den är inte nådig. Ska nog ta och kolla upp den om den inte slutar snart eller avtar eller så. Inte skönt alltså, den stör ju verkligen allt, koncentrationen, viljan i skolan, allt. Blä på den också.
Nu har jag suttit framför datorn sen jag kom hem och bara kollat runt. Har kikat på bubbleroom och jag kan ju inte ljuga och säga att jag INTE hittade någonting, för det gjorde jag! Men bara på rean! Duktig! Ska prata med mamma om det sen. Funderar nu på om jag ska upp och slänga mig i en skön dusch, ta bort sminket och tvätta håret, fixa håret, smörja in mig i någon skön bodylotion. Ta hand om mig själv helt enkelt! Låter faktiskt väldigt skönt. Det blir nog så.

Ååh juste! Glömde helt bort! Var med min sötis Anne igår. Det blev en del shoppande. Eller, bara ett par underkläder och ett sovlinne. Jätte fina och mysiga saker. Vi fikade på Espresso House också och bara satt och pratade och tog igen saker som vi inte har pratat om och bara satt och myste. Alltid lika mysigt med min ängel!

Nuu ska jag gå upp och duscha!




godingar <3


Kommentarer
Postat av: Mams

tänk att du alltid ska prata med mig när det gäller shopping!..... hmmm! pyss

2010-03-16 @ 16:11:55
Postat av: Emma

hihih men maamsen :D! PYYYSS

2010-03-16 @ 16:51:15
URL: http://emjls.blogg.se/
Postat av: Anne

mammor är väldigt bra när det gäller shopping :P ni förstår oss liksom :D

ÅH min sötnos! vi kommer ha skitkul på söndag ;) hehe! och super mysigt på lördag :D

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-16 @ 18:20:34
Postat av: Emma

haha! ja dem är ju det! :) aaa :D vi kommer ha det suuper mysigt, även fast jag inte vet vad som händer på söndag :) hihihi! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-17 @ 10:08:44
URL: http://emjls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0