Ont i halsen + Bok + Thé = <3

Nu sitter jag här igen och flundrar.
Kunde inte sova inatt igen, vaknar hela tiden och är stressad och undrar vad klockan är. Jag älskar verkligen att vakna halv 7 och det känns som att hon är typ halv 12, bara för att jag är så pigg, a.ka. STRESSAD. Älskar't.
Eller inte.
Jag blir bara skvatt galen av det. Så nu sitter jag här tio minuter över nio och har ont i halsen. Började redan känna av det igår kväll. Inte bra. Men det är ju lov nu, så vad kan jag förvänta mig?
Ska göra mig en stoor kopp thé nu och sedan lägga mig i soffan med min älskade bok och bara läsa hela dagen. Så himla skönt. Äntligen ska jag slappna av.

Ska ringa mamsen först. Titta vad hon har för sig på jobbet sitt.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0