Ny dag, nya tag?

En ny morgon, en ny dag, med nya tag?


Det återstår o se. Det känns alltid bra på morgonen, pigg och på bra humör. Men på nått sätt så blir det alltid värre när jag sätter första foten innan för skolans väggar. Men vi får se hur det blir idag.
Vi har samhällskunskap första lektionen, sedan lunch och efter det så ska vi ha engelska, men vi kanske får gå hem (hoppashoppas) för våran lärare är i england och vi har vikarie. Vi har fått en uppgift som vi ska göra som ska vara klar nästa vecka. Så vi kanske får gå hem, jag hoppas verkligen det. Det skulle vara så himla skönt. Helt underbart faktiskt. Hmm.. det blev tyvärr ingen dagens klädsel idag. Jag har ju sovmorgon så jag hade ingen som kunde hjälpa mig att ta bilden, mamma åker ju tidigt till jobbet. Men det kanske blir en bild till ikväll när vi ska hem till Annes familj och äta middag och bara mysa! Då kanske jag slänger in en bild på hur jag ser ut då och hur mina naglar är. Det blir nog så, jag ska försöka komma ihåg det!

Nu ska jag upp och göra det sista innan Johanna kommer och hämtar upp mig med bilen. Bussarna går konstigt på fredagar så då blir det till att bli hämtat! Snäll är hon!

Åker nog till t.centrum efter skolan, bara för att ha någonting att göra. Det är så jobbigt att vara hemma själv efter skolan. Så det blir nog så skulle jag kunna tänka mig.

Jag skriver senare igen!

Hoppas alla får en härlig fredag!

Byyee ♥


bjuder på en bild såhär på fredags morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0