Magkänslan

Du ska veta att jag aldrig kommer att ångra det.


Har ni någongång har fått en intitution, känslan av att "jag måste göra det här, annars.."?
Då vet ni hur jag kände i fredags. Jag tänker inte berätta vad jag gjorde, men om jag inte hade gjort det så hade jag ångrat det djupt. Jag vet inte vart detta tar mig, men jag vet att jag har vunnit på det. Så fort jag stod där så kände jag att det var någonting speciellt, någonting som det inte gick att sätta fingret på. Det var någonting magiskt. En upprymdhet inom mig. Det var bara en underbar känsla. Och jag bestämde mig, och jag slutförde det. Sedan var det upp till ödet, hur det skulle gå. Och ödet stod på min sida och det är jag oerhört glad över.
Det jag vill säga är att.. nästa gång ni känner att ni vill göra någonting, men ni tvivlar, börjar tänka "äsch, det kommer aldrig gå" eller "fan va töntigt om jag gör det". Gör det bara! Jag lovar. Ni kommer känna er så mycket starkare efteråt. Och ännu bättre om det slutar så som du vill att det ska sluta.


Nu ska jag iväg till skolan.
Håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0