Jag är lyrisk

Jag och mamma beställde hem alla Salem al Fakirs skivor i förrigår, och de har kommit!! Jag är överlycklig! Importerar dem just nu på itunes och sedan dimper dem direkt ner i ipoden! Ska upp och byta om, hämta usb-sladden och sedan blir det till att äta lite, kolla prison break och sedan ska jag göra mig i ordning inför kvällen och sitta och lyssna på underbara Salem. Kan det bli så mycket bättre? Tror inte det.

Var i centrum precis med Johanna, hittade en UNDERBAR body lotion från body shop, den är alldeles perfekt alltså. Jag köpte bara body lotion men det lutar verkligen till att köpa hela serien, den är verkligen underbar! Jisses.


Salem al fakir är underbar


älskade body shop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0