Isklumpar & Hitler

Jag kände att mina inlägg i går var ytterst.. konstiga och oseriösa. Så jag tänkte att jag kanske kunde bjuda på ett seriöst, för omväxlingsskull. Eller så seriöst som det kan bli.

Natten var som nätterna brukar se ut. Vaknade titt som tätt. Men jag ska inte klaga. Nu sitter jag iallafall här och pluggar på ett föredrag som jag ska hålla idag på Pedagogiskt ledarskapslektionen. Vi ska ha en lektion i 40 min var och jag har valt att hålla om Hitler. Det är ju ett utav mina intressen, så jag tänkte att jag kunde hålla om honom. Men inte om själva tiden under andra värlskriget, utan innan. Från hans barndom till ungefär 1921. Det kommer nog gå bra eftersom jag har fått välja ämne själv. Jag kan ju ganska mycket om Hitler också, så det kommer nog bli ganska mycket prat utanför "manuset". Fylla ut lite dö-tid. Jag håller tummarna iallafall.

Jag börjar inte för ens vid 12, så nu ska jag plugga lite till, lyssna på Erik Hassle och tänka på en speciell, som gör mig glad. Sedan ska jag slänga mig själv i duschen och göra mig i ordning, sen bär det av mot skolan. Lektionen är i 3 timmar, så efter det ska jag antingen till KTH för att sola, eller hem till "Kropp & Sol" för att sola. Får se vilken jag väljer. Får se vad pappa bestämmer sig för också, om han vill hänga med till KTH. Så det får tiden utvisa. Ikväll blir det nog bara till att ta det lugnt, har så jäkla ont i rumpan min efter att jag var ytterst klantig i förrigår och ramlade precis utanför våran dörr, mitt på en isklump. Jätte skönt måste jag meddela. Sträckte till armen också. Jag är så smidig. Såå, jag kanske lägger mig och läser eller bara.. är.

Ska försöka hinna med att träffa min bättre hälft Anne, någon dag i veckan också. Min lilla sötnos. Hon & hennes bror fyller 20 på fredag! Wihoo.



So long


Kommentarer
Postat av: Anne

hahha xD jag halkade i fredags kväll och har fortfarande ont xD hahha xD kan inget annat göra än att skratta ...hahahahhaha xD



Jag blir väldigt nyfiken på personen som du tänker på och vad du gjorde som blev bra ^^ du vet ju hur nyfiken jag är av mig...hehe!



pussar på dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-08 @ 17:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0