I skolan

Vill verkligen bara hem. Jag vill inte vara i skolan. Allt är bara jobbigt men jag vet egentligen inte varför. Eller jag har en anledning, men, jag borde vara så stark att jag klarar av det. Det är väl nu jag inser varför jag fick de där sakerna som jag så innerligt hatar. Varför jag stöter bort dem, även fast jag har dem. Jag vet verkligen inte. Jag mådde så bra under lovet, jag kände mig lycklig och glad. Nu när jag är instängd i skolan så mår jag bara så jäkla dåligt. Vill bara bort. Jag vill inte vara under dessa tak. Jag vill verkligen inte.

Jag måste få något slut på detta. Vad ska jag egentligen göra? För någonting måste ju göras.


Jag vill inte vara här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0