Home and alive

I'm Hoome.

Var ganska segt att bara gå runt i skolan och kolla på projektarbeten.
Men det var många fina saker, de har ju verkligen lagt ner sina själar i det kan man ju säga. Det var en riktigt cool grej som en kille hade gjort, han hade "lossats" vara hemlös i stan. Det var riktigt coolt att höra honom berätta om sin upplevelse som hemlös, han hade fått lite pengar, men inte mycket, en kopp kaffe som var utspillt i sitt knä och sen hade 6 civilklädda poliser kommit fram och frågat vad han gjorde där och så. Då berättade han att han gjorde sitt projektarbete och de frågade verkligen ut honom om allt. Vilken skola och allt. Jisses. Det var riktigt modigt och inspirerande gjort. Det var nog det enda arbete som verkligen kom in på mitt hjärta eller vad man ska säga, alla andra var lite halv roliga. Hmm.. Jag drog sedan till täby centrum för att träffa Anne, det var jäätte mysigt. Hittade jätte fina underkläder som var på rea, tyvärr så har jag inte tillräckligt med pengar för att köpa dem. Ledsen.. Dem var jäätte fina och de passade perfekt. Blä på det. Träffade på Hanna och Linda, mycket trevligt, så vi drog runt lite och bara pratade och kollade líte kläder. Stötte sedan på min käre bror, vi gick in och hälsade på Anne igen och pratade med henne. Lovely. Sedan åkte vi förbi Ica och fixade lite och nu sitter jag här.

Helt slut alltså. jisses.
Ska äta någon macka nu och göra lite te om jag förmår mig själv att göra det. Sedan ska jag nog sätta mig med min nya bok om Hitler. Älskar att läsa om honom. Galet.

Ciao bella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0