Glad-dag.

Föredraget gick jätte bra! Som jag sa så bara bredde jag på med information, utöver mitt manus, vilket jag var osäker på om jag skulle klara av att göra då jag brukar vara nervös. Men det var bara kul att stå där och prata om en person som man är intresserad av. Jag blev jätte glad också efteråt då "klassen" sa att de gillade att lyssna på min röst, att den var mjuk och härlig att lyssna på. De skulle vilja att jag skulle göra en bokinspelning. Kommer inte ihåg vad det heter nu. Lyssnar-bok kallar vi det för. Jag blev faktiskt rörd och jätte glad. Hihi.

Har ätit lite mellis nu och sitter här. Ska snart upp och ta bort sminket och göra mig i ordning, jag och pappa ska iväg till KTH och sooola. Denna dag är bra.

Ännu bättre när jag tänker på dig.

Jag borde läsa ped.led. boken. hmm, har ingen lust just nu. Ska upp och göra mig i ordning nu iallafall och sen får vi se vad jag hittar på.

Vi hörs kanske lite senare.

Byee ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0