Fullspäckad dag.

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska bli klar. Han kunde köra mig till skolan, vilket är väldigt bra då jag har ungefär 7 olika böcker som jag måste bära med mig. Ganska tunga grejer.

Vill verkligen inte till skolan

Till min klädsel idag så tar jag på mig en midjelång skinnjacka och en stor grå halsduk. Så himla snyggt. Sen har jag ett par ankelstövlar. Glömde ta på mig dem idag på bilden. Jag får se till att skärpa mig på det! Haha.
Det blir nog bättre bilder imorgon. Första gången kan ju inte alltid vara perfekt. Visst?

Efter skolan idag så ska måste jag förbi badmintonhallen för att prata med min chef. Eller så åker jag till täby centrum och träffar Anne en snabbis på Lindex. Jag måste nog träffa henne idag efter en lång helvetes dag i skolan. Får se hur jag gör. Efter det så ska jag iväg på ett möte. Får se hur det går. Har väldigt många frågor som jag måste få svar på, annars vet jag inte vad jag ska göra.

Är fruktansvärt trött på att aldrig få sova ordentligt.

Efter mötet så åker jag hem och pluggar antar jag. Har en engelskasak som ska vara klar i morgon har jag för mig. Blir nog så. Hmm..

Glömt bort att jag inte har skrivit om vad som hände i söndags när Anne tog med mig på äventyr! Det måste jag ju självklart göra. Det får nog bli ikväll som jag skriver om det. Det var iallafall helt underbart och grymt skojsigt!

Näe, nu ska jag försöka få fart på papsen och sedan bär det av till skolan.

hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0