Difficulties med klädval och lördagmorgon

Vaknade tjugo i 8 i morse. Inte helt okej alltså, men vad ska man göra? Har i alla fall ätit frukost nu med mamma och sedan har jag tittat på Bella & Tyras show. Det är roligt att titta på faktiskt. Att vara delfinskötare är ju verkligen en dröm, det såg så himla underbart ut.

Ska snart upp och duscha, försöka hitta på vad jag ska ha på mig (kika in senare så får ni en dagens klädsel), jag och mamma ska iväg till Stinsen för att strosa runt och mysa lite. Ska bli jätte skönt. Den här veckan har verkligen varit en prövning för mitt psyke och det har inte varit lätt, så det ska bli skönt att få skingra tankarna med lite mys med mamma, det är alltid lika mysigt. Stinsen är faktiskt mycket bättre än täby centrum, det är annorlundare butiker och större urval på klädbutiker, i och för sig så håller täby centrum på att "bygga om" lite med alla butiker, de flyttar hit och dit, så det kan ju vara en anledning, längtar tills alla tomma utrymmen fylls med nya spännande butiker.
Idag har jag ingen inspiration till klädval alltså, det är svårt. Det kan bli vad som helst känns det som. Jag har en tanke, men vi får se hur det blir med den.

Nu ska jag iallafall upp och lyssna på Salem al Fakir  samtidigt som jag ska duscha och smörja in mig i min nya underbara lotion från The Body Shop. 

Slänger in en klädsel för lördag senare.

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0