Ännu mera

Mötet gick bra. Det var jobbigt, men välbehövligt. Har fått lite mer saker att ta. Samtidigt som det är läskigt så antar jag att det är nödvändigt. Det är bara att blunda och tänka på någonting annat.
I skolan så satt jag mest med ipoden i öronen och lyssnade på musik, svarade på tilltal. Pratade med mamma i telefon någon gång, tänkte tankar som är förbjudna. Tankar som jag aldrig trodde att jag skulle tänka.

Snart så ska jag och papsen göra middag och äta gott. Sedan blir det Criminal minds vid 21.00 tiden. Skall göra klart mina naglar också, kanske slänger in en bild på dem sen. Imorgon tillsammans med klädseln. Det blir nog bra. De är ganska färgglada den här gången. Börjar faktiskt bli lite hungrig. Näe, nu ska jag ge hunden mat och sedan tända lite ljus här hemma och sätta på tvn.

Kanske skriver lite senare.

Ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0