Emma duktig

Dagen har varit helt okej.
Alla dagar är helt okej nu för tiden.
Menmen. Det är ju bra det med.

Skoldagen gick långsamt och jag ville bara hem och skriva klart min tenta, men nu när jag väl är hemma så vill jag inte skriva :) Haha, så vi säger att jag bara ville.. hem, helt enkelt :).

Fast egentligen så gillar jag att plugga, man känner sig så duktig när man gör det. Och sen när man väl är klar, då är det ännu skönare :).
Ska skriva klart min samtenta idag, fixa m mitt engelska speech som jag ska hålla imorgon och när jag har gjort det, så ska jag hoppa in i en lång dusch och sen titta på handbollsmatchen på tv :). Jag ska klämma in att göra mat och tillochmed äta den också :).

Har faktiskt börjat ta tag i bloggen nu, skriver oftare, -duktig emma-. Vill bara ha photoshop så jag kan göra den lite.. fräsigare :).. Måste ragga upp det någonstans..

Loveylovelove
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0