This is the future

Härligt med uppsats så här. Bara 3 ämnen som involveras. Men jag klagar inte. Har ju världens bästa ämne, så då är det bara roligt.

Sitter och lyssnar på lite Owl city och tänker samtidigt.
Livet är förjä'la härligt egentligen.
Varför vara depp och nere för det?
När världen ligger helt naken framför dig.
Det är ditt liv och du får välja exakt vad du vill.
Varför inte då göra det exakt som DU vill ha?
Varför låta andra hålla i tyglarna och dra dig dit de vill..

Man må ha motgångar i sitt liv. Jag vet, för jag har mött för många.
Men jag lyckas alltid komma upp på fötter igen.
hur jag gör det.. Det vet jag inte själv.
Men kanske så är det för att jag vet innerst inne, att mitt liv blir som jag vill att det skall bli.

Take a hard look in the mirror, is the person looking back at you the one you want to be?

Världen ligger helt naken framför dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0