panik och skrik

Med lite panik och skrik på jobbet igår morse så visade sig dagen att bli bättre mot slutändan. Slutade jobba vid halv 1. Mamma kom och hämtade upp mig och så bar det av mot Arninge för att leta almenacka och sedan handla inför helgen/veckan. Hittade den perfekta kalendern och hittade lite annat smått och gott. Älskar att bara strosa runt i en bokhandel. Kolla på böcker och bara njuta utav atmosfären. Det bar sedan av till Ica Kvantum för att handla och sedan hem och då blidde det lite pluggande och fika.
På kvällen så tittade jag och mamma på melodifestivalen och sedan "En ung Jane Austen", shit vilken bra film. Jag blev helt tagen. Kan inte sluta tänka på den. Jag måste nog köpa den. En utav de bästa filmerna jag sett.


älska James McAvoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0