Jag tänker inte acceptera det.

fixade håret idag. Det är jätte fint! Väldigt nöjd.

Skulle egentligen bara vilja ta en promenad och tänka. Rensa huvudet lite, eller snarare få in luft så att det blir lite tommare på tankar. Om det nu än skulle fungera. det skulle vara underbart.
alla tankar som bara snurrar runt, gör mig galen!

fick reda på en sak idag som kändes ungefär som att få en stor jävla knytnäve i magen, ungefär, kanske.. 100 gånger? Skönt, men kanske nödvändigt? Ibland vill man bara få ett slag i ansiktet, så man vaknar till och kanske fokuserar mer på framtiden, istället för det som varit. Men det går inte, det bara.. går inte.

jag kan inte rå för att alla mina tankar för tillfället, ägnas åt det som var. det vi hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0