jag <3 böcker

Äntligen lov, äntligen lördag. Äntligen så får jag ta det lugnt, andas någon extra gång.
Mamma är och tränar nu och jag ska ut på en halvlångis med hunden snart. Efter det så ska jag och mamma göra oss i ordning och sedan bär det av till t.centrum för att shoppa lite smått, så underbart att vara med min mamma, det är bara en avslappning i sig att få umgås med henne, hon är världens underbaraste, världens finaste mamma. Jag älskar henne, jag älskar dig mamsen!
Hoppas jag hittar någonting fint och bra. Ska kolla på jeans hade jag tänkt. Mycket bra!
Längtar efter att få ställa mig i duschen, tvätta håret och bara känna mig extra fräsch, mmMm. Skönt.
Blir nog kanske bodybutter m papayadoft också. Tror så.

Det var längesedan jag skrev här i bloggen, jag har bara inte orkat. Blir stressad så fort jag sätter mig framför datorn, får typ, panikkänslor. Vet inte varför, det känns bara som någonting jag måste göra och jag måste läsa alla bloggar och allt. Skit. Blä. Jag får sluta, ta en sak(blogg) i sänder och kanske, skita i FB på ett tag. Men detta får jag börja med i morgon.

Har börjat läsa en sjukt bra engelsk bok av Sophie Kinsella, älskar hennes böcker. Boken är helt grym, så nu under lovet ska jag byta ut alla serier och filmer mot böcker. Ååh, älskade böcker. Köpte även en annan svensk bok av S.Kinsella och en bok om Hitler och Stalin igår, underbart! Ska nog köpa "D-Dagen" idag på bokrean. Underbart så underbart.

Nej, nu måste jag ut med hunden.
Ciao!

p.s. hoppas eran helg blir mysig och bara.. bra! d.s

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0