Forsla bara bort mina tankar, snälla.

Jag vill skriva, men ingenting tycks komma fram när jag trycker på tangenterna eller hur mycket jag än tänker.
Jag fryser och känner mig underlig.

Hade den jobbigaste drömmen i natt. Jag vaknade upp och hade tårar i ögonen. Varför var jag tvungen att drömma om det? Varför? Så otroligt onödigt. Det visar bara hur dåligt jag sover, med tanke på att drömmen var så verklig. Mina tankar under dagen formade drömmen, exakt som jag vill ha det. Du såg precis ut som du gör. Lika vacker som alltid.
Jag vill inte drömma om det, jag vill verkligen inte. Jag vaknade upp alldeles stressad och tittade mig omkring, fortfarande i mitt rum, under mitt täcke, i min stora säng. Ensam. Som det ska vara då alltså. Jag vaknar upp till en helt vanlig dag, i mitt vanliga rum, i denna vanliga värld. Klev upp ur sängen och satte mig på sängkanten, nuddade det kalla golvet och kylan spred sig i hela kroppen. Jag fryser fortfarande.
Ska gå upp till rummet och klä på mig en tjock tröja och ett par sockor. Sätta på lite thé och sedan försöka ta itu med min tenta. Göra det sista. Kanske ta en utav min och mammas egengjorda chokladmuffins. Tror så.
Mysa lite själv och bara, fokusera på mig själv.

Blir en långpromenad med hunden sen också, hoppas på att luften forslar bort mina tankar.. Jag håller tummarna.
Nej, nu ska jag upp och klä på mig eftersom att det är så varmt här i Sverige.

Hörs senare mina vänner. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0