Anti Valentines day

Jag har aldrig förut insett varför alla singlar har avskytt alla hjärtans dag.
Men nu förstår jag. Det kan dra åt ...- Jag orkar inte med alla dessa hjärtan överallt, rea på alla smyckesbutiker, allt rött och rosa.
Fan, mitt hjärta är bara svart så vitt jag vet. Hur länge det kommer att vara det, återstår att se.

Om vi ska vara lite positiva så var min dag jätte skön och mysig. Känns skönt att nacken är back to buisness, som jag förövrigt fick reda på att jag har så sablans ont i den pga min fina vän i bihålan. Ytterst trevligt. Tack för det! Huvudvärken kommer alltså inte att ge sig. Älskade inneboende, försvinn från mitt liv snarast. (Ser tyvärr ut som att den inte kommer att bli borttagen för ens till sommaren, fanfanfan). Det var en skön tripp med roslagsbanan och musik och lite Vitamin Well's, hem och äta lite, började även kolla på första säsongen av Prison Break igen, klarar mig inte utan den serien. Antagligen för att det är minimalt med kärlek i den. Sedan bar det ju av till ansiktsbehandligen och guud så skönt det var. Helt galet, mkt välbehövligt. Ska försöka ta med mig den känslan nu när jag ska sova, kan behövas. Sover ju som sagt dåligt också. Ser ingen anledning med att sova på morgnarna då jag inte har någon att vakna upp med. Lika bra då att gå upp och titta lite på PB. Tillbaka till dagen: Blev sedan hämtat av mamsen min och åkte hem, duschade, sminkade mig och sedan bar det av till elitserien i hallen. Det var kul. Vi vann! Så nu är vi i final. Mycket trevligt. 
Nu sitter jag framför det här åbäket och trummar på lite tangenter som sedan visar sig i ord. Ska nog lägga ner verksamheten här nu och sova. Ska träffa min älskade farmor i morgon och mysa lite. Äta lunch.

Lämnar nu denna värld för att entra en annan. Tillbaka till alla knivhugg, alla knytnävsslag, då det enda jag drömmer om, är det förflutna.

Kommentarer
Postat av: Moa

Man får se positivt på Alla Hjärtans dag. Du har massa människor omkring dig som älskar dig. De vill säkerligen vara din Valentine och skulle säkert älska om du gav dem en röd ros. Visst, kärlek mellan en kille och en tjej är speciell men ta aldrig kärlek mellan vänner för given. Denna dag är ett kommersiellt jippo, men gör den till någonting bra. Sprid din kärlek så kommer du få massor tillbaka.

2010-02-10 @ 10:43:03
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0