ännu mera helg, that's how we like it!

Helgen har varit helt underbar! Började med en mysig frukost med mamma, ny gjorda baguetter med apelsinmarmelad, mums. Efter det gjorde jag mig i ordning och sedan bar det iväg till Stinsen med mamma och shoppa. Hittade en MASSA fina saker, är så himla glad och nöjd. Det var en super mysig lördag, slutade med "Flickan som lekte med elden" och sedan melodifestivalen :). Det var en urmysig lördag med min mams! Helt underbar.
Idag så vart det lite handlande med mams och nu ska jag snart iväg till t.centrum och kolla lite på underkläder hos min bättre hälft, Anne, som praktiserar på Lindex. Ska bli kul o träffa frökenfräken min. Det var längesedan vi träffades, så nu måste det bli ändring på det! 

Hoppas ni har haft en mysig helg!
Nu är det studiedagar i 2 dagar och sedan en liten spec. dag i skolan, så ledig i 3 heela dagar! Underbart.

see you later - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0