Almenacksproblem och Kandi

Höll på att bli skvatt galen idag när jag inte hittade en almenacka som passade bra. Nog för att jag är kräsen.. Meen, jag menar, affärerna ska väl anpassa sig till sina kunder? Tycker jag iallafall :). Men det var faktiskt rätt utplockat också, så det är inte bara fel på mig och mina "krav". Hoppas de får in lite mer snart.. är inte nöjd med den jag har. Vilka I-landsproblem.
Jag kan berätta om dagen istället. Det var segt, och jobbigt att gå tillbaka till skolan efter 5 dagar ledigt. Men det gick bra iallafall.. hmm i brist på annat så sitter jag o min bror och kollar på Two and a half men, så roligt. Älskar karaktären Kandi, kan nog skratta mig död åt henne. jisses.
Nu ska jag nog gå och göra mig lite kaffe, det vore gott.

Tudeluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0