1921 1928 1929 1930

 

Jag saknar er.
Ni anar inte.
Varje dag tänker jag på er.
Varje dag önskar jag att ni fortfarande var här med mig.
Jag vill ha det som det var förr.
När vi var små.
När ni fortfarande fanns.
När ni andades.
När ni pratade med oss.
När vi satt i era knän och kände kärlek.
Fick kärlek, gav kärlek.
Jag saknar er.

Jag vill ha tillbaka tiden då allt var bra.
När det inte fanns några problem.
När allt var underbart.
När man var så liten att man inte insåg att någondag, så kommer ni inte finnas där.
Kärleken tar inte slut.
Det gör den aldrig.
Men ni försvann.
Från oss och upp i himlen.
Ni bevakar oss varje dag.
Jag önskar bara att ni kunde göra det härifrån.
Så jag kunde få krama er.
Så jag kunde få ge er min kärlek.
Så jag kunde få säga att
Jag älskar er,
En sista gång.

Er Emma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0