Svenglish & tji på mig

Snart kommer min puppi hit, han är också sjuk så vi skall vara sjuklingar tillsammans. Jag gick till skolan idag för att försöka överträffa mig själv, det var projektdag så det var inte vanlig dag, meen icke.. klarade inte ens att gå ut, men jag pallrade mig till skolan och försökte, men tji fick jag. Jag gick hem efter någon timme + att jag fick springa till bussen och det var ju pricken över i, jag trodde jag skulle dö faktiskt, usch.. men nu sitter jag här och väntar på älsklingen. Ska fråga honom sen om det är okej om jag nämner hans namn här i bloggen. Nu ska jag lägga mig i soffan och dricka vatten och inbilla mig själv att vattnet släcker min törst, men de gör inte det. Det känns inte så speciellt stabilt. Men jag hinkar i mig..-sluurp-

Bye bye,  och som tidigare uppmaning, stay away from all the bakterier som finns :) (liten svenglish sådär på dagskvisten skadar väll aldrig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0