Naglar, min absoluta hobby

Jag har ett  väldigt intresse för naglar, jag har alltid dem fixade och långa, det är någonting för mig som är väldigt viktigt, om jag har fina naglar så är jag nöjd!
Jag har fixat min brors flickväns naglar några gånger och min pojkväns systers naglar till hans 18 årsdag i somras. Jag älskar att hålla på med naglar, så är det bara :).
Nu ska jag lägga upp några bilder på hur mina naglar var för några minuter sedan, då var dem bubblegums rosa, helt underbar färg och nu i vår så är det ju inne med pastellfärger och sånt fint, så det passade, men jag vart sugen på att ha fransk manikyr med någon liten glittrande sak på.
Här har ni mina naglar för några minuter sedan:
    

rosa och alldeles mysiga


detta är färgen


såhär är dem nu utan nagellack


Opi gör underbart nagellack och det är de jag kommer att använda nu
+ en corrector pen och lite smycken för naglarna.

Snart kommer dem klara naglarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0