Bakterier & nationella

Nu är det morgon igen och jag mår sämre än igår. Jag vill inte vara sjuk..

Har filmen Pistvakt på nu, har sett den ett antal gånger, men den är fortfarande rolig.
Hoppas min plattång kommer idag :). Skulle vara roligt att få prova på den.

Dumma hals och näsa, gjorde så att jag inte kunde sova i natt, det är inte roligt. Speciellt inte när min älskling inte är här och kan trösta mig. Han sitter nu och skriver nationella i svenska, håller tummarna som aldrig förr, det kommer nog gå bra :).

Hoppas ni där ute slipper vara sjuka, för det är inte roligt!

Ha de gott och akta er för dem där bakterierna som svävar omkring och gör livet uselt för en tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0